Inte så händelserik dag

Idag lagade vi till panerad torsk,potatis,dill och citron och satte oss på altan och åt. Vinden har varit alldeles ljummen idag. Jätte skönt.
Annars har dagen bestått av jobb, massa tok med kollegorna :P
Varit ute och kört och såklart fick jag små panik över saker. Måste måste lära mig att koppla av och kunna fokusera mig på flera saker samtidigt för det är jag dålig på.

Kvällen kommer vi att spendera i soffan till bb och sen ska min kära kära sambo se golftävling. BLÄ
Han får nog klia mig i håret då :)

Veckan ser lugn ut, hoppas dem ringer ut mig på jobb, jobbar annars bara på fredag(på min födelsedag).
Ska storstäda och handla hem inför helgen för på Lördag blir det FEST! och alla som jag inte sagt nåt åt(för jag är glömsk), som dig Maria,frida och alla så är det fest hos mig på Lördag! KOM om ni kan annars hoppas jag vi ses en annan dag:) Inte så ofta man ses ALLA menar jag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Igår var det riktigt härligt ute.. Synd att solen inte ville visa sig dock ;p

2011-04-11 @ 07:41:16
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: frida

Va roligt, är hemskt besviken över att jag jobbar. och kan inte byta! Säg till fler gånger för jag kommer gärna! har sett fram emot att festa men det är så sällan det är fest på riktigt. synd!

2011-04-12 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0