Lite shopping

Lite shopping blev det idag. Utemöblerna är inte uppe än så det får bli ett senare kort. Likaså solstolen men däremot köpte jag gummistövlar och ett par andra skor..



En lykta att ha ute samt lite gott till Bella



Thats it.
Idag beställde jag även en kruka i zink att ha utomhus samt en lite "annorlundare" fruktkorg som jag tror ska passa in i vårt lantliga hus. :) den vi har nu känns lite för fin...

Nu ska jag bädda ner mig och invänta mästerkockarna sen SOOOVA för jag är trött och ska upp tidigt till skolan imorgon. Godnatt

Kommentarer
Postat av: jennifer

japp vi åker på fredag o kommer hem på måndag=)han är väldigt nöjd;)Pussss

2011-04-06 @ 23:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0