Nattskift-bra eller dåligt..

Kan verkligen inte sova när jag jobbat natt. Spelar ingen roll om den varit lugn eller kaos så får jag liksom ingen ro när jag kommit hem och ska lägga mig.Kom hem halv 8 imorse- slumrade till i 2 tim ca. Kl 10 var jag "klarvaken"... Dock låg jag och snosade med mina älsklingar i sängen i säkert 1,5 tim. De bästa <3

Ska ut och jobba inatt igen och medans jag gör det ska min kära sambo på fest! Imorgon däremot funderar jag på att ta ett glas vin. Får se. Finns ju ingen som vill dricka ett glas????!!! Det är alltid lika svårt att få med folk på nåt sånt.=/

Igår fick jag deklarationspappren hem. Har ju redan kikat på skatteverket men ville dubbelkolla och OM det nu stämmer(jag är envis) så ska jag få 14600 kr tillbaka vilket jag starkt funderar på att åka iväg på resa men å andra sidan vill jag lägga det på huset. Ahhhhhh

Ne ni. Dagen består väl av att ta igen mig(blir inte som folk efter nattskift) samt att försöka röja undan i skolböckerna. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0