Regniga Söndag

Så var denna helg nästan över. Härligt att vakna upp till regn för en gångs skull. Perfekt på en söndag såhär. Bort med snön, tända lite ljus och mysa ner sig i soffan. Mindre dåligt för veden mathias hämtade igår som står ute just nu.


Det är så lerigt på gården just nu och jag blir tokig när bella springer i det och så in. Jag är perfektionist när det kommer till städning alltså så bo ute på landet passar mig väl egentligen inte när det kommer till det men jag lär mig nog handskas med det också. ;) Annars är livet toppen här ute. Lugnt,tyst och oerhört skönt.

Vilka skrattanfall mathias och jag fick igår på cykelturen hem, det var kolmörkt,dimma och våra cyklar är inte dem bästa, min låter som fan när jag ska bromsa vilket jag gjorde hela tiden för att jag inte såg nåt(lyset lär laddas) så varje gång det tjöt till skrattade vi så vi nästan for omkull bägge två. Hans cykel är hel knäpp, vissa gånger när han trampar så hakade det liksom upp sig. :P  Ett riktigt äventyr kan jag tala om. Men vi kom hem iallafall.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och få bort den här ljuvliga smaken av pizza i munnen. Är så sugen men vill inte ha!
Vad har ni gjort i helgen? Jag brukar fråga då och då men får aldrig svar. Undrar varför..
Kram på er

Kommentarer
Postat av: fanny v

hej annso! Jag har gjort allt i helgen utom att föda barn ungefär :) Vi har oxå haft tråkigt väder, så det har blivit mycket film och så har vi vart på kalas :) hoppas allt är bra!

2011-04-03 @ 10:55:35
Postat av: Ciss

Jag har handlat kläder till Alvin i Karlskoga med en vän, och myst hemma =) Skönt att det regnar så snön snart är borta för i år! Ha en skön söndag =)

2011-04-03 @ 11:44:29
URL: http://cciliajanssontuomi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi hade besök av brorsan mfl igår :) på kvällen åt vi lite gott och drack nåt glas rött! Idag myser vi inne, ska kika på DET, får se om jag törs bara ;) kramis

2011-04-03 @ 12:41:30
URL: http://Majijaaa.blogspot.com
Postat av: jennifer

varit på husvisningar,och barnkalas,samt legat i sängen o käkat choklad,fast dte vet du ju redan;)



Pyss

2011-04-03 @ 19:22:03
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0