Tisdag

Ska snart sätta på mig regnjackan och inga gummistövlar och cykla ner till Sandra för att spendera dagen eller iallafall ett par tim med hon och Elly. Ska ju regna senare så får väl bli mys inomhus idag. Värre när jag ska hem igen ifall det sätter igång.
Igår jobbade jag kvällen med goa Angelica.:) Hoppas det blir fler gånger. Ska ut inatt och jobba och fick även jobb torsdag natt. Sen erbjöd jag mig att jobba förmiddag på min födelsedag bara för att jag behöver pengarna och sen kommer jag ju ändå hem skapligt i tid. Slutar runt 2 tiden. Köper säkert med lite fika så kan jag och den jag jobbar med fika under dagen.
Det är alltid lika nervöst varje månad att få ihop timmar liksom, man bara går och väntar på att dem ska ringa och ge mig jobb. Snart har en termin gått i skolan och det går bra- det är kul=) Ska bli oerhört skönt att ha en utbildning att luta sig tillbaka på sen när man ska söka jobb.

Kram

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja, att få jobba extra under studietiden är välbehövligt om man tex. inte tar CSN. Håller med dig om att det känns skönt att studera till något som verkligen ger jobb. Själv så läste ja till socionom med en inr. som nu inte finns längre. Gick ut nu i jan o blev paff att det krävdes körkort till alla jobb t.o.m i storstäder. Många arbetsgivare har ringt men sagt att körkort är ett krav/förutsättning. Så nu satsar jag på körkort o hoppas på jobb efter sommaren istället. Ha de bra! Kram Carolina

2011-04-10 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0