Dopet

Gud så fint dopet var. Elly var så snäll och nyfiken på ALLT. :)


Elly med pappa Erik och med morbror och även gudfar Marcus


Marcus fick läsa


Gudmor jeanette,   döps de för fullt, även Sandra. Jag hade blivit gudmor OM jag hade varit döpt.


:)


Skruttan

Nu ska ni få se ett kort på Erik när han var liten, FAN så lika han och Elly är.. Vi visste inte riktigt vem hon är lik men nu vet vi.. Kanske inte syns så bra men lite hoppas jag på.


Syns det?

Här är lite av presenterna hon fick


innetofflor till dagis sen fick hon av mig, likaså regnstället, fick nallar och kläder och pengar, tavlor mm


Bord och parasoll fick hon av mamma och Micke :)

Det var bilder det.
Nu ett glas vitt och lite kubb/crocket... sedan grillning och roligheter

Är dock trött.. sov ju inget efter natt jobbet. Ögonen står i kors men trevligt sällskap så går det allt :)

Ha en trevlig valborg allihopa

Kommentarer
Postat av: Ylva Lindkvist

Så söööööt hon är och så fina bilder! Hoppas ni hade en trevlig kväll oxå om än i kylan...brrr...kram

2011-04-30 @ 23:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0