Dagen gick ändå

Där fick jag för att jag skrev ett inlägg om hur jag inte känt av han i magen men den senaste timmen har det kittlats så mycket att jag fått mig ett skrattanfall, även dessa fladder har blivit tydligare. Det om nåt njuter jag av. Blir rörd och alldeles till mig.

Vädret är smått tråkigt, borden har vi fått på plats i sovrummet. tänk att vitt passar sig så bra oftast.


nån gång ska det bli nytt där inne men det får gå tills vidare.
Ska tapetsera om och lägga nytt golv osv osv men ja pengafrågan kan man ju ta upp hundra gånger!

Har legat och läst och myst i vänta barn boken och nu har man väl blivit klokare men inte mer orädd om man säger så. Jag är nog inte jätte nervös inför förlossningen(än) utan mer av det som kan ske efteråt-  ont och problem med att gå på toaletten osv ha ha.




Slänger in ett kort på Bella med.....


Fästing hunden. vet inte hur många vi plockat bort. Stora som oliver ramlar av och små små som sitter djupt in!

kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Mys med rörelser i magen :)

2011-08-03 @ 21:03:57
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ser, inga fel på bebis inte!

2011-08-03 @ 21:20:30
URL: http://Majijaaa.blogspot.com
Postat av: Frida Eriksson

Härligt! Jag klarade mig helt utan varken bristning eller att spricka och kastade på mig mina egna kläder så fort sköterskorna lämnat rummet.

Det är själva värkarna man ska vara rädd för. men det vet du inget om, du har aldrig känt något liknande förut och du kommer önska dig att du aldrig blev gravid. till sekunden då det bubblar till och h*n är ute. då kan du göra det igen och igen och igen 100000gr till.

2011-08-04 @ 00:44:37
URL: http://rydellvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0