Onsdag

Jag har verkligen ingenting att skriva om idag så det känns som jag lika gärna kan skippa att skriva överhuvudtaget MEN några rader vill ni vill ha!

Det ska visst komma in regn efter lunch. Gör väl egentligen inget, vi målar om nattduksborden ute i garaget vita och igår beställde vi lampor till dem. Bara lite snygga ramar som ska inskaffas. Tänkte mig en snyggt familjekort sen när junior är född. Men också ett på Bella och "han".... Coolt!

Alltså det här kittlandet inifrån magen har jag inte känt av på flera dagar och magen växer alldeles för sakta. Jag vill ju att det ska hända saker. NU... Magen känns nästan platt om mornarna när jag ligger ner. Och jämför jag från v 12-13 till nu så tycker jag inte det har blivit någon skillnad.

Men man jämför ju sig själv med andra också hela tiden. Söker jag gravidmagar i vecka 16-17 så får jag från enorma magar.

Nu har jag 2 jobbnätter att se fram emot. Gillas inte!!!

Ska passa på att städa och tvätta idag när det ändå ska bli regn.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenifer

nu kanske du får två likadana kommentarer för jag tror den andra försvann.



SLUTA JÄMFÖR dig med andra!Det finns ingen manual för hur en mage ska se ut,hur stor den ska vara eller när man ska börja känna sparkar!Det är så himla olika!



Jag själv kände ju dessa fisksnärtar strax innan ultraljudet,sen dröjde det lite innan jag kände sparkar!O du ska veta att vissa dagar i början efter att du kännt sparkar kanske du knappt känne3r nåt.och få då inte panik för det är inget konstigt!det beror på hur bebis ligger,vart moderkakan är placerad och dessutom är ALLA bebisar olika!.

En vän till mig gick in i vecka 28 och det syntes knappt på hennes mage,men jag fick höra i början att jag var stor.Nu i åttonde månaden säger alla att jag har sån liten mage!Så det är bara att acceptera!ALLLA är olika och alla bebisar är olika!Sluta upp med att googla o andra dumheter!

Säger som alla sagt att du måste föröska njuta av graviditetn nån jävla gång!Ska du oroa dig sen när du väl känner sparkar och så fort du inte kännt en spark på en halv dag tror du att bebis är död?Det är så dumt att oroa sig!Allt är bra ska du se!glöm inte-alla är olika!Det sägs att barnet kan känna av i magen om man är konstant orolig.DET är inte bra för bebis,tänk så!Tänk positiva tankar!Man kan ju bli överkörd bara man går utanför dörrn liksom,går inte att oroa sig för allt.O som nån skrev man vill minnas sin graviditet som en mysig fin tid sen,så ta det LUUUUUGNT!alla magar är olika och ibland kan det stå stilla men vipps så växer den så det knakar igen!Love!

2011-08-03 @ 13:17:31
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Frida Eriksson

Annso. skärp dig. kolla upp hur stor en bebis är i v17. typ som apelsin. hur mycket tror du att det syns igentligen! Du hinner att bli tjock =)



Njut istället.

2011-08-03 @ 14:45:34
URL: http://rydellvagen.blogg.se/
Postat av: Ciss

Mig syntes det ju typ inget på innan vecka 20! Det är ju såå olika.

2011-08-03 @ 16:13:07
Postat av: jenna

bättre sen komment än aldrig..:P

På mig syntes det inte heller förrens vecka 20 men sen blev jag så jävla stor!!! du kommer hinna tröttna, tro mej:P

2011-08-04 @ 19:54:09
URL: http://xxxjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0