Tiden är inne

Pappa ringde mig just. Talade om att farmor somnat in inatt. Hon hade varit hemma i ett par veckor väntandes på sin operation och varit rätt så pigg men hade behövt åka in för ett par dagar sen för att hon blivit dålig igen, svårt med andningen,dåliga värden osv. Nu gav hon upp och får äntligen komma till farfar där uppe.

Vila i frid våran älskade farmor

Hon hann inte få se mitt barn ens. Orättvist livet är ibland.
Hann inte vara där inne och säga hej då till henne men jag bad marcus krama om henne när han var in igår.
Nu har vi förlorat både farmor och farfar på kort tid. Vart ska det sluta? Ska jag även få veta att mitt barn i magen är död?!

Kommentarer
Postat av: Maria F

Du måste måste MÅSTE sluta tänka i de banorna vännen!!! Njut av din graviditet istället för att oroa dig. Du ska kunna se tillbaka på den med glädje! Se det som att de kommer tillbaka till dig istället! I min familj och släkt gick först pappa bort och strax efter blev jag gravid, innan Mollie föddes drabbades vi av ännu ett dödsfall men sedan inom bara några månader föddes det 2 små bebisar! Det är inte bara onda saker som händer i livet. Jag lider med dig i din sorg för jag vet hur jobbigt det är...Massa massa kramar!!!!

2011-08-01 @ 10:05:46
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tråkigt att höra, det finns inge värre än att förlora nära och kära. Men jag håller med Maria, njut av graviditeten! När ett liv slutar börjar ett annat. Din bebis i magen mår säkert hur bra som helst! Om jag har läst rätt ska du snart gå in i v. 17, magen växer och du känner ett "kittlande" i magen. Finns inge bättre tecken på en växande bebis än det :)



Njut och ta hade om dig och magen.

Hoppas du ser ljuset snart..

2011-08-01 @ 11:15:20
URL: http://jezzans.webblogg.se/
Postat av: Carrro

Jag om någon vet att allt kan gå fel, men du ska inte tänka så! OM det skulle hända så får man ta hand om det då men NU ska du bara njuta av den lilla som bor i din mage!

Njut! För all den tid som du lägger ner på att gå och oroa dig gör att du missar allt det mysiga. Och OM (DET GÖR DET INTE) det inte skulle gå bra så kan jag garantera att du vill minnas att du njöt, alla bra stunder.



STOR KRAM



2011-08-01 @ 11:47:11
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: Zandra

Dem gamla lämnar plats för nya!! (När Felix föddes gick Emils morfars mamma Alice bort, tre veckor efter ungefär. När Stina föddes gick Emils farmors mamma bort, efter tre veckor. Så är livet!)

Oroa dej inte, Annso!

Jag beklagar sorgen iallafall. Eran farmor var riktigt cool! Men är det inte härligt att tänka att farfar och farmor får vara tillsammans igen! Jag gillar den tanken och hoppas det är så!

Kraaaam

2011-08-01 @ 13:16:45
Postat av: Zandra

Dem gamla lämnar plats för nya!! (När Felix föddes gick Emils morfars mamma Alice bort, tre veckor efter ungefär. När Stina föddes gick Emils farmors mamma bort, efter tre veckor. Så är livet!)

Oroa dej inte, Annso!

Jag beklagar sorgen iallafall. Eran farmor var riktigt cool! Men är det inte härligt att tänka att farfar och farmor får vara tillsammans igen! Jag gillar den tanken och hoppas det är så!

Kraaaam

2011-08-01 @ 13:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0