Torsdag

Vilka söta kommentarer jag fått av er.  Tack!

Igår slocknade vi båda vid 10 tiden- vi checkade livet på bb sen var det godnatt.
Men Mathias han ligger och sover än- jag vaknade pigg halv 8.

Vet ja vet ja vad man ska hitta på idag förutom att tvätta lite. Joho en skogspromenad får det bli. Skärpning med träning nu! Vill inte ha onödiga kilon efter graviditeten sen.  Jag som alltid varit "normal" kommer inte känna mig bekväm med det isåfall.  För jag äter fan nåt gott nästan varje dag.
Föresten, någon som vet hur det är med vindruvor? har ju fått en craving på det och lakrits men just vindruvor äter jag var och varannan dag, är det nyttigt eller bara sådär?
Bättre än godis såklart.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oh vindruvor är det godaste som finns, äter oxå en massa! Har inte hört att man inte får äta det eller att det skulle vara speciellt "onyttigt". Men det jag vet är att äter man för mycket kan man bli lite knas i magen.. :P

2011-08-18 @ 10:32:18
URL: http://jezzans.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Vindruvor innehåller ju fruktsocker , men samtidigt nyttigheter så jag tror nog du kan fortsätta med det;) mkt bättre än att proppa i sig godis glass varje dag iaf!:) jag ska väga mig i helgen igen! Har blivit anfräts för slö nu på slutet :/ puss

2011-08-18 @ 12:23:34
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Nej men va kul att du har hittat din grej så här under preggerstiden! Håller med Maria om att vindruvor är battre än godis men tänk värt är dock att dom kallas för naturensgodis eftersom att de innehåller så mycket socker o dom ska även vara urindrivande! Ät med måtta ;)

2011-08-18 @ 13:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0