1 dec

Då var vi inne i den månaden som jag faktiskt längtat till, december. Man kan inte tro det om man tittar ut.
Men till veckan skulle det iallafall bli minusgrader och vi får väl hoppas första snön lägger sig snart.

Idag ska vi in till Karlskoga, halv 5 ska vi på visning inne på förlossningen. Innan dess tänkte vi passa på att handla. Lindex,hm osv finns ju. Ica Maxi också.  Så om 1 timme ca ska jag väcka min stackars karl som kom hem 6 imorse.

Föresten,jag har inte sovit många timmar inatt- lillan bökar så fort jag lägger mig på sidorna. Hon är stilla när jag ligger på rygg och så kan inte jag sova. Det är oftast en bula uppåt på vänstersidan, är så nyfiken på hur hon egentligen ligger. Är det rumpan tro? Har hon hamnat med huvudet nere då jag ofta känner ett tryck mot kissblåsan?
På måndag är det dags för bm igen, kanske hon kan tala om.

Bella är seg idag iallafall, beros på vädret kanske!?

'
Elly tycker det är så kul med Bella, men igår jagade hon henne och det gillade inte bella. Snart börjar hon väl dra i svansen också.

:P

Kommentarer
Postat av: jennifer R

tack för dem orden gumman=)

2011-12-01 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0