Andra advent

Gillar inte Söndagar egentligen. Sega och man vet man har en hel "jobb" vecka framför sig. Inte jag då men man vet att folk i ens närhet har det.
Denna vecka sker lite iallafall, imorgon ett nytt bm besök, Tisdag skriver vi provet i skolan, Ons ska jag äntligen till frisören, ledig tors och jobb hela dagen på Fredag.

Igår proppade vi i oss godis/ost här hemma. Jag hade ont i magen till slut. =/
Trött som fan var jag då jag hade sovit dåligt igår natt så halv 11 sa jag godnatt och gick upp o la mig.

Storm ute idag- andra advent. Mys på hög nivå. Tänkte laga baconlindad kycklingfile i gorgonzolasås på en bädd av goda grönsaker. Tänkte köra denna vecka utan pasta,ris,potatis till maten.
Sen funderar jag starkt på att ta fram min träningsdvd och köra lite lätt.
PLUGGA får vi ej glömma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0