Bad day

Fan vad svårt den medicinska boken ska vara. Blä på detta! Kommer aldrig gå vägen på Tisdag säger den positiva)!!
Läser och läser men det är för mycket bara. Alldeles för mycket sjukdomar/symtom/behandlingar osv osv.


Jag har absolut ingen bra dag idag och jag låter det gå ut över Mathias!Sorry!
Vet inte, jag får sånna dagar ibland,hormonerna styr helt enkelt. Kan vara en liten skitsak så är min dag förstörd.
Jag var skitsugen på godis ikväll, men hejdade mig på butiken och intalade mig själv att jag har så mycket frukt hemma nu att jag gott kunde göra en fruktsallad. När jag kom hem ångrade jag mig och vill nu ha choklad men inte fan orkar jag ta cykel ner för det. Suck
Känner mig bara såååå klumpig och dallrig överallt så usch.

Lite julmusik och slå in klappar kanske får mig på bättre humör. Leta kläder på nelly/bubbleroom kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0