Lördag

Har egentligen inget att blogga om idag.
Nu är alla julklappar inslagna, jag satt och filade mina fötter i säkert 40 min men dem gör fortfarande ont.=/
Det är min dag de. Nu äter jag godis igen och är fruktansvärt sugen på chips!
Mathias har varit nere i källaren och grejat med nya pannan, det fattas lite grejer som kommer till v så han försöker hitta andra lösningar tills vidare. Just nu har vi igång elpatronen men även den muppar sig så det blir strömavbrott titt som tätt och speciellt varmt i huset är det inte men så här är det. Han är händig min karl och jag uppskattar allt han gör med det där.
Vad jag gör? Jag sköter ju hemmet här uppe=) Ingen latmask här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0