Mumma

Fan vilken god mat vi har ätit. Kycklingrullader. Baconlindade med fetaost/lök i. Sen en avocadosallad till det och jag tillsatte bulgur på min tallrik.



Jag ville ju skippa kolhydrater ett tag men har nu läst att JAG ska ladda upp med just det inför förlossningen. Men drar iallafall ner på det. Tror detta blir en bra grej att börja med helt sen efter graviditeten. Min karl är helt såld han med men han måste dra ner på sina öl :P

En mysig andra advent alltså. Skulle vilja poppa julmusik och slå in klappar men MÅSTE plugga.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ylva Lindkvist

Bäst jag skriver nåt då ;-)

Åh så gott det ser ut, baconlindade kycklingfileer, kan du maila mig receptet, har lite idetorka nuförtiden :-)

Kram Ylva

2011-12-04 @ 21:28:07
Postat av: Anonym

Tycker inte du ska tänka på dieter så mkt nu , både du å bebben behöver det , i så fall är det bättre du minskar lite på portionerna om du tycker att du äter för mkt å drar ner på allt godis , din kropp behöver kolhydrater nu , koncentrera dig på en sak i tagen , när lill tösa är ute sen så kan du göra va du vill med kroppen , mattias ska nog inte dricka öl alls om han vill slippa kolhydrater hahahaaha

2011-12-05 @ 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0