Torsdag

Märks att det är kallt ute idag då vi har även kallt inne.
Minns så väl förra vintern när vi inte kommit underfund med hur pannan funkade, det tog tid osv, när det var -25 så hade vi en 14 grader bara här inne. Låg med jacka,vantar ibland. Förhoppningsvis blir det inte så detta år..
Det är iallafall en nackdel med egen panna o man måste elda själva. O dessutom behöva vänta på varmvatten.

Idag blir en lugn hemma dag- inga måsten. Är sugen på julmust/pepparkakor(har inge hemma) o lyssna på julmusik o slå in klappar. Fin kall dag dessutom. En promenad ska hinnas med!

Föresten, fick g+ på provet så nu slipper jag ha det hängandes över mig. En enda närträff kvar sen är det LOV o det innebär också att jag har en enda praktik kvar till nästa termin sen är jag färdigutbildad undersköterska.
Allt känns bra just nu=) förutom en skrutta som ständigt ligger och sparkar upp mot revbenen.

På Lördag drar vi på julbord hos Jennifer och Christer=) <3
Vi åker lite tidigare då Mathias promt ville hjälpa till med maten(tror han är sugen på att bli kock ja) :P
Mys hela kvällen och sen sover vi kvar :)

Imorgon ska jag jobba hel dag dvs 07.30-20.00, det var längesen med ett sånt pass, får se om jag orkar hela.

Nä en SEN frukost sen ut med hund

Kommentarer
Postat av: jennifer

Skönt att det gick bra på provet:)Duktigt!



Ska bli jättemysigt på lördag<3



Puss

2011-12-08 @ 12:04:22
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0