v 34

Jaha, ännu en ny vecka. V 34 imorgon för oss. Närmar sig. 6 veckor :)
I denna vecka står det så här....

Bebisen väger nu 2,2 kg ca och är ca 45 cm lång. Den kommer att fortsätta lägga på sig underhudsfett som sedan kommer att hjälpa den bibehålla sin kroppstemperatur.
Bebisen flyter inte längre omkring utan vilar på livmodern. Naglarna har vuxit över kanten på fingrarna och bebisen kan riva sig på dem.





Egna tankar....
Nu tycker jag magen växer mer än någonsin. Min tjejs rörelser är så kraftiga att det nästan gör ont ibland. En del förvärkar har jag fått, kraftig mensvärk... =/ Jag stelnar till för bara det gör ont och är så obehagligt.
Promenader är jobbiga nu för jag har knappt nå krafter och blir helt slut av att gå bara en sväng.

Inga svullna fötter/ben/ansikte ÄN.. Ringen åker lätt av än...
Vågen visade ju +7 förut men för några dagar sen visade den +6... svajar lite tydligen.

Tänkte denna vecka o nästa förbereda lite och tvätta bebis kläder så har jag det gjort.
Annars är allt lugnt.
Har fått turer i dec som jag ska försöka klara av att jobba...

kram!!


Kommentarer
Postat av: gabriella,

det är inte långt kvar nu! :) fast jag tycker inte du ser så stor ut i skolan, det känns som det är jätte länge kvar tills du ska ha :P

2011-12-13 @ 20:21:54
URL: http://gabriellaawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0