Tjejträff och beställning av kläder. Bra fredag

Vi tjejer skulle egentligen åkt till Loka idag och badat men på vägen dit kom vi på att vi kanske skulle ringa och kolla så vi får komma så då gjorde vi det och tur var väl det för man måste tydligen boka numera! Vi åkte istället till guldkringlan och fikade. Spelar ju ingen roll vad man gör bara man gör det tillsammans :) Trevligt att ses igen!
På min födelsedag vilket är den 15 April då jag fyller hela 25 år ska vi hyra badtunna och grejer;)
Jessica, du är också välkommen vettu=) Och Lindus med...:)

Iallafall idag efter fikat.. så åkte jag och Mathias och handlade lite,köpte med "hämtmat"... Flygande Jacob haha sen har jag suttit vid datorn och pluggat samt beställt lite ifrån HM. Ett klädesplagg till söta Elly, kan inte låta bli. En sommarklänning till mig samt en bikiniöverdel till mig.






Hittar egentligen massa snyggt på nelly MEN inget som jag tror skulle sitta snyggt på min kropp.=( To bad
Men nånting som jag verkligen behöver är en ny väska men det vill jag inte beställa över nätet utan få känna och klämma lite innan beslut tas :D

Ikväll ska Mathias repa med "ett band" för imorgon ska han och några till spela på isen så jag ska bara ligga i soffan och ta det lugnt för imorgon och Söndag jobbar jag. Bella lämnade vi till Mathias föräldrar i helgen. Där kan hon busa och gotta sig med dem andra hundarna.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0