Helgen i Karlstad

Im back!

Igår kväll kom jag hem. Mathias var så snäll och hämtade mig då vi ändå skulle till Ikea och köpa en matvagn till köket och kom även hem med lite ugnsformar och vaser.
Helgen har varit TOPPEN!

Fredagen bjöd på hemmagjord pizza och en skitdålig skräckis vid namn blödaren ifrån 80 nån gång. En svensk! Vi skrattade nog genom hela filmen.

Lördagen var ju solig och fin, vi drog ut på Karlstads gator. Shoppade lite och fikade. Sedan hem där jag stod för maten nämligen potatisklyftor,vitlökssås och hemmagjorda fetaostbiffar:) Sedan vilade vi ett tag för att sen börja göra oss iordning för krogen. Det fick bli Harrys och som alla andra gånger på harrys hade jag/vi skitkul!:)
Bakis igår OOooo ja! Här kommer lite pics




Krog kväll



<3


Harrys


Dagen efter:)



Denna söta påse som innehåller whiskeychoklad där det står jag älskar dig på köpte jag till Mathias i helgen som en liten alla hjärtans dag present.

Det var våran helg det.
Nu tillbaka till verkligheten och jag har lite att ta tag i under veckan. Måste ringa min praktikplats som jag ska ut på om bara 2 veckor så jag måste få mitt schema.

Ska jobba nätter nu inatt och imorgon. Men idag tänkte jag hälsa på Elly och resten av familjen Smedh/Aronsson;)
Har ju köpt lite kläder till Elly som jag vill lämna. Kanske slänger jag ihop lite muffins som vi kan snaska på!

See ya

Kommentarer
Postat av: jennifer

uuu i look like a fatso!!!!!!!=D

vilken jävla kväll det blev! haha

2011-02-15 @ 12:51:54
URL: http://missjuniverse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0