Imorgon

  • In till banken
  • Prata med akassan
  • Ta ut pengar så jag har till skolan/bensin osv
  • Handla
Men idag ska jag bara softa. Ska ta en promenad till Sandra om en stund bara.

Igår kväll åt vi tacos, fy bubblan vad gott det var. Konstigt det där, "förr" fick jag i mig säkert 4-5 st men i dagsläget mycket mindre. Som igår åt jag en mjuk och så chips-proppmätt.

Jag somnade till filmen som jag gjort dem senaste gångerna, helt plötsligt vaknar jag till av att allt släcks ner. Poff säger det. Kolmörkt. Tur jag tänt ljus lite överallt innan. Det blåste som sjutton ute. Tänk om Mathias jobbat inatt!? Jag hade skitit ner mig. Lovar! Usch. Hoppas det inte blir så inatt med för det blåser ute nu ganska rejält.

Bella väckte mig på det mest underbara sättet(nu låter det konstigt, som om om det vore en kille) men hon hoppade upp i sängen och la tassarna på mina axlar och liksom kramade om mig samtidigt som hon slickade mig i ansiktet hundra gånger. Aaa nu märker jag hur dumt det lät men ni fattar. :P

Ska ta en walk upp till postlådan här först o se om det kommit några kläder. Har beställt ganska mycket. Från Hm; Mörkblåa jeans,ett natt"linne", vet inte vad dem heter,örhängen,strumpor till elly och strumpbyxor till mig. Från Nelly beställde jag en vanlig vit topp med ränder samt ett par hipsters. Finns så sjukt mycket snygga kläder på nelly som jag vill/skulle kunna beställa men har annat jag ska ha pengar till som resan i Maj samt grejer till huset så jag får akta mig lite. Sen tycker jag om Hm;s underkläder. Aja.

Oj, vilket långt inlägg. Nu får ni läsa. No pictures im sorry.
See ya

Kommentarer
Postat av: jennifer

fast dte är kanske inte så bra att ha tända ljus när du är ensam om du somnar,ifall du inte skulle vakna menar jag!kan vara farligt!



Have a nice day hun!



Puss

2011-01-10 @ 10:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0