Min fina Bella

Kommer ofta på Bella sitta utanför fönstret och stirra in som om hon väntar på att vi ska öppna åt henne.






Nu vecka och det känns skönt på något vis. Ny start liksom. Helgen har varit så lång.

Idag ska jag till läkaren och få min knöl i bröstet undersökt. Den är fortfarande kvar och lika "stor". usch. Trodde och hoppades den skulle försvinna men ikke. Nu börjar jag bli nervös. Känns dumt och säga så här nu men ingen i familjen/släkten har direkt råkat ut för nånting eller så så det kanske är på tiden nu.  Ska man ha tur hela livet menar jag! jag vet att man kan ha många olika knölar i bröstet men såhär länge? och jag har dessutom inte mens ens.

Nu ska jag dricka kaffe och sedan ta en promenad med Bella och se om jag fått min dator än.
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0