Snygga damen

Återigen har det tagit ungefär 1 vecka sen jag träffade Elly men idag har vi gosat även fast hon inte var på bästa humör:)







Vilken dag måste jag få säga. Vaknade som sagt halv 6 imorse ju. Sen information om olika kurser i skolan-man blev ju helt kokko. Sen hemåt och umgås med Sandra och en halvgnällig Elly-hon har fått 2 tänder nu:) Sen hem för att börja damma och byta sängkläder då mamma och Micke kommer imorgon och ska sova kvar. Sen har jag kämpat med lite uppgifter så jag har gjort lite åtminstonde så jag kan ta helg sen med gott samvete.
Tog även en lite längre promenad med Bella nu på kvällen. Uppfriskande som fan!

Men nu stängs datorn av och jag ska bädda ner mig i soffan och hoppas på att en bra film går. Igår gick ju en komedi på 5an med Steve Martin. Den var ju "cool".

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0