SOL

Onsdag, vädret är på topp och jag ska snart bege mig ut och gå en sväng.
Mathias ska upp till Björksjön idag och såga träd, han tar med Bella så hon får leka lite med hundarna där uppe.
Själv ska jag njuta av ensamheten- innebär POPPA MUSIK och TRÄNA. Maten är redan klar. Igår gjorde jag en kycklinglasagne med fetaost sallad till. Mumsigt så.

Blir nästan nervös när en uppgift inte kan bli godkänd liksom, att behöva skriva och uttrycka mig mer. Det är fan jobbigt. Nu skulle jag skriva lite mer om hemtjänsten och hemsjukvården. Aja. Så här är det att plugga på distans. Jkligt mycket tid framför datorn men fan vad man lär sig mer så än att bara sitta vid en skolbänk och lyssna på en lärare varenda dag från 9-3.




Den 11,12 och 13 feb beger jag mig till Karlstad hem till Jennifer på tjejhelg med henne och Mickiiiis:) Det ser jag verkligen fram emot.
Brunch,shopping kanske och fest men framför allt att vi ska mysa och ha det trevligt.

Ut nu! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0