Tisdag

Jag vaknade halv tolv idag-halv tolv!! Visserligen har jag ju jobbat natt men brukar ändå inte vakna så sent. Jag fick skjuts hem imorse TACK älskling då det är snorhalt ute. Jag brukar annars gå överallt utan att tigga om skjuts. Även i regn och snö oväder går jag gärna men erbjuder han skjuts så kan jag säga JAAAA:)
Höll inte på att komma härifrån igår, vi har ju en liten backe upp till vägen ifrån huset och det gick inte och jag hade ca 10 min på mig innan jag började jobbet så vi fick hälla på spån så gick det OK.
Måste skaffa sand och ha hemma.

Har hunnit med en promenad med Bella samt tränat på cykeln 35 min.
Ska nu laga lite mat och invänta jobbet igen.

Fick mina blå byxor ifrån HM idag. Satt jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0