Trötter

Jag somnar ofta i soffan, så när Mathias kommer hem 05.30 på mornarna vaknar jag till MEN somnar inte om just då utan kikar på ett program som var en favorit när man var yngre- Melrose Place.

Nu kan jag inte sluta titta på det.

Är skittrött idag. Kvart i 8 kommer Pernilla och hämtar mig så åker vi till skolan. Vår lärare har varit sjuk så har knappt kunnat sätta igång med nåt men idag skulle vi få information och påbörja Vård och omsorgsarbete tror jag det var.

Men snart är det helg:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där vännen! Melrose place är gryyyyymt! Själv har jag köpt på mig 5 av säsongerna, väntar på att säsong 6 ska släppas i Sverige :)

2011-01-20 @ 18:28:25
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0