Återigen jobb

Hej och hå på er

När jag vaknade imorse var det så immigt på rutan- trodde det var höst eller att det låg frost ute på marken. Det bara kändes kallt liksom. Längtar inte till vintern!!! Ska jag behöva köpa flera storlekar större på min nya vinterjacka bara för ett par månader eller hur fasiken gör man som gravid på vintern? Kommer ju i princip vara höggravid när första snön lägger sig.
Tjocktröja och ha jackan uppknäppt var det nån som sa?

Jag tänkte börja med att ta mag kort snart. Kanske om nån vecka eller så. Bara för att jag själv vill se veckovis hur det förändras. Kanske lägger jag upp- kanske inte. Beror väl på om ni vill se :D

Idag jobbar jag ännu en hel dag, alltså 07.30-20.00. Jag jobbar med bra människor hela dagen. Först Angelica sen kommer brorsan :=)
Sen en förmiddag imorgon sen L E D I G i 3 dagar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart vi vill se!!!!

2011-07-11 @ 08:59:25
URL: http://Majijaaa.blogspot.com
Postat av: Carro

Mannens jacka fungerade för mig! Började dock bli trångt innan vår ängel föddes! Kände precis som du att det var lite meningslöst att köpa en "bara" för några månader.

2011-07-11 @ 21:09:59
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0