Ja ni

Mina tankar går till alla i Norge- helt sjukt det som hänt. Jag är glad att jag inte bor kvar i Oslo och hoppas att Sverige slipper vara med om denna smärta som dem har fått upplevt! Vilken värld vi lever i och vilken värld vi sätter våra barn till egentligen men så långt tänker man inte för man vill ju bilda familj liksom. Får hoppas världen blir god till slut.

Idag myser jag hemma. Har tänt ljus och bara ligger... Ett tag till iallafall..




Fick hem lite kläder igår igen. I paketet låg....



Istället för att lägga upp magbild vecka för vecka så lägger jag upp det lite när jag själv känner för det! Håller ändå inte koll :D



Tror det händer massa i magen nu för fan vad mina tarmar(ursäkta) är känsliga. Gör ont,irreterar och är allmänt bökiga där inne!!

Väntar på tvättmaskinen sen ska jag dra till Sandra och Elly. Umgås med dem och mysa. Ner till farmor och hälsa på :)

Hoppas ni får en bra helg <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh vilken söt liten mage du fått :) puss

2011-07-23 @ 20:11:10
URL: http://missjuniversr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0