Jag bara är sån

Så fort jag vill in och kolla lite på utvecklingen på bebisen så kommer jag alltid fram till missed abortion.
Jag vill inte se. jag vill inte läsa men ändå gör jag det. Stackars människor som fått gå igenom.
Liksom man tror att allt är bra, symtomen är där, magen växer... sen helt plötsligt på ett rutinkontroll eller på en ultaljud konstateras det att bebis varit död sen kanske V 10 men att kroppen inte reagerat. Och detta läste jag ändå om att det ska vara rätt vanligt.. 10-30%.... Precis som ett vanligt missfall då fast då stöter ju kroppen ändå ut det men i detta fall gör det inte alltid det. HEMSKT

Alla är väl alltid lite oroliga för det här stora ultraljudet, om allt ser bra ut osv. Det kommer man kanske inte undan om det inte är så att man känner bebisen väldigt väl innan då i magen.
Nu vill jag iallafall att det blir den 16 Augusti när vi ska iväg och få bekräftat.

Fy fan vad jag är störd, blir så arg på mig själv för att jag inte kan börja njuta av min graviditet. Har inte ens haft komplikationer, ändå har jag mage att bli så här nojig.

Skönt med sol idag. Jag och Jennifer drar nog till stranden idag. Om det ändå kunde sluta blåsa för jag tyckte det var små kallt ute.

Kram

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja jag blir också ¨grymt irriterad på dej!du har ju tillomed varit och gjort tidigt ul o sett att hjärtat slår!!!!!Kom an nu! ha positiv inställning istället!

2011-07-13 @ 10:00:02
Postat av: Maria F

Håller med Jennifer (även om jag var likadan fast det låter inte som om det var lika illa med mig...)! Du måste försöka koppla bort de där tankarna vännen!!! KRAM!

2011-07-13 @ 11:12:35
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0