Jobb

Jag verkligen ogillar att gå upp så här tidigt.
Men å andra sidan ska jag väl vara glad att det ändå är sommar. Vintertid är det en riktig plåga!
Mathias var hos några kompisar igår kväll, jag somnade runt 10 tiden redan, vaknade halv 12 av att han redan kommit hem.(de andra skulle till stallet, han ville hem till sin gravida flickvän:) Vi fann en film mitt i natten öga mot öga hette den. Dramathriller med Sally field, mamma tycker jag är så lik henne när hon gör grimaser. Ni vet hon är med i välkommen mr doubtfire. :D


Idag ska det jobbas 12 timmar. Puh sen direkt till Sandra och vara barnvakt. Imorgon vankas det kalas för Elly som blir hela 1 år. <3

Ha en toppen lördag nere i krokborn ni som ska dit och resten som gör annat med såklart. :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0