Lördag

Lördag- jag är ledig fram till Måndag så här ska njutas.
Ska bli fint väder idag så en dag på stranden och få lite färg skulle inte sitta dumt.

En person jag stötte på i veckan frågade om jag inte kunde skriva lite om min graviditet... Men jag anser inte att det finns så mycket att berätta om just dem här veckorna för det händer ju liksom inget. Inte för mig iallafall.
Men det börjar väl på. Går in i vecka 14 nu till veckan och just vecka 14 känns mycket bättre än vecka 13- vet inte varför  ha ha.
Har börjat fått en minikula på magen och några har faktiskt sagt att det syns lite.
Jag är inte en sån som måste springa på toa hela tiden MEN när jag väl blir kissnödig så kan jag få riktigt ont där nere och det tar ett tag innan känslan släpper.
Morgonillamåendet sitter kvar vissa mornar men annars måste jag erkänna att jag kommit lindrigt undan. För jag menar, trötthet osv är väl egentligen nåt som drabbar alla gravida?

Måste också berätta hur våra familjer reagerade på det.
Jag trodde helt ärligt att mamma skulle bli orolig på nåt vis- säga att det är dumt för att jag håller på och pluggar och inte har fast jobb och så där men hon vart så glad och tårögd.
Mathias föräldrar sa att dem förstod det den dagen då jag tackade nej till en kattunge- eller hur det nu var.

Blir väl mer att berätta ju längre tid det går.

Nu äggmacka och kaffe

Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0