Magbild nr 2

Wieehoo Robin är här och hjälper Mathias att få upp parabolen. Bort med Telia, hej till viasat!:) Betyder att vi snart kan ligga uppe i sängen och glo på tv också. Han kan ligga där nere och glo på sin golf :P

Tog en magbild nyss. Går ju in i vecka 15 på Onsdag men när jag jämförde magbilden jag tog sist mot den nu så tyckte jag min mage nu såg ut och vara en jätte mage.



Ursäkta att jag håller handen för bröstet men hade liksom ingen bh på mig "fniss!
Nu är väl magen sådär lagom uppsvälld också men nu får ni er en liten titt iallafall.
Tänk V 15- om bara 4 veckor är ultraljudet.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hej stumpan, vilken fin blogg du har:)) hur går det med allt? Fina magen, nu syns det allt lite:) härlig tid ni har framför er med liten bebbe:)) kraam

2011-07-18 @ 23:28:01
Postat av: Jennifer

Ja nog ser man skillnaden:)) nu kommer den växa i rasande fart:)ha en underbar dG!<3

2011-07-19 @ 12:08:24
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0