Nu är det helg

Skulle det inte bli regn idag?
Det är ju varmt som satan och klibbigt! Nog för att jag älskar soliga dagar men just nu önskar jag mig iallafall en regn dag så det får bli lite svalt. Går ju knappt att sova för fan.

Vi ska laga inbakad fläskfile med potatisgratäng nu... sedan är det bara att invänta jobbet inatt. Ahhhhh vill inte. Känner verkligen inte för att jobba idag.... ogillar att jobba på helger....

Imorgon tror jag att jag blir med in till Nora på 1 års kalas sen hem till mamma på besök.

Vad har ni för helg planer?
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ikväll grillar vi och njuter av ett glas smultronvin på altanen. Jimi har jobbhelg så jag och Mollie får roa oss själva :( Blir nog ner en sväng på Nostalgidagarna imorgon! Hoppas du överlever jobbet trots allt! kramis

2011-07-01 @ 18:02:10
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0