Söndag

Tror ni inte att jag somnade till filmen igår med? Precis som i Fredags.
Igår skulle vi se red riding hood- efter halva filmen om ens det låg jag och sov.
Vaknade av ett jäkla skratt titt som tätt- ja då hade Mathias slagit på Bad taste, han hade inte sett den innan nämligen. Han skrattade och skrattade genom hela filmen.
Jag reste mig ifrån soffan och gick upp o la mig 01.30- då var han fortfarande pigg.

Vaknade halv 8 imorse men tvingade mig själv att somna om ett tag till so i did. Halv 10 gick jag upp sen.

Vet ja vad man ska göra idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Viiiiila! Så kanske du orkar med en film ikväll istället?! Visserligen brukar det typ aldrig funka för mig men värt att testa :)

2011-07-10 @ 11:28:23
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: jennifer

jag tänkte egentligen inte skriva om det eftersom jag vet hur nojjig du är,men allt såg ju fint ut=)



Haha bad taste är ju så rolig,din syster minns säkert när jag härmade en "badtastare".jävlar vad hon skrattade=)ses i veckan<3

2011-07-10 @ 22:12:32
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0