En första gång

Igår spelade min underbart goa och duktiga sambo nere på sågen med sin mosters gubbe och sin kusin, vädret var toppen och stämningen likaså:) Dem var jätte duktiga <3


Jag är alltid stolt över honom men just igår var det ett speciellt ögonblick. Han drömmer ju om att få stå på scen och han var så glad över detta och så duktig. Är han glad så är jag glad.


Idag ska vi vara hemma och bara ligga i soffan och glo på film och senare äta tacos:)
I veckan händer det lite saker..
Ett besök på Onsdag............
2 jobbnätter....
och så ska vi försöka ta oss in till örebro... lär köpa mitt efterlängtade bord och matta på MIO och lite annat smått och gott.. En ny cykel tror jag det blir för mig. Har bestämt mig för att INTE strosa omkring på Marieberg. Endast en mascara behöver jag!


Vad har ni haft för er i helgen?

Kommentarer
Postat av: Jenna

halloj=)

Jag ska vara på nya björkhaga i sommar (konstigt nog eftersom jag inte ens sökt dit?!) men men...:P

2011-06-19 @ 20:03:37
URL: http://xxxjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0