Jag lever

Nu har jag varit borta ifrån bloggen för länge eller vad säger ni.
Har dock inget speciellt att skriva förutom att första terminen i skolan är över. Den har gått fort.
Har fått betygen och det ser ut såhär.

- Vård och omsorgsarbete G
- Etik och livsfrågor VG
- Människan sociallt och kulturellt G
- Lindrande vård VG
- Folkhälsokunskap G

Jag är nöjd. :)

Till hösten ser jag fram emot att läsa dessa kurser

- Medicinsk grundkurs
- Omvårdnad
- Social omsorg

Annars flyter väl livet på som vanligt. Ser också fram emot midsommar då det blir en rejäl fest hos oss, långbord uppdukat med våra vänner =) Innan dess grillning hos Jensen med vårat tjejgäng :)

Nu ska karln och jag slänga ner oss i soffan och hoppas att det går NÅN film ikväll. Imorgon åker han upp till sina föräldrar och är där till Måndag och ska repa med sina kusiner inför deras spelning den 18e.
Jag tror bestämt jag drar mig till Sandra och är där över helgen. Jobbar Lördag dag 07.30-20.00, Söndag natt. Så jag missar SÅKLART BB finalen. =/ men visst hejar vi på SIMON!??

Nåja. Soffa och tv var det.
Hej med er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ligger alltid en dag efter med BB eftersom vi inte har tv11 .... Men självklart håller vi på Simon :)

2011-06-02 @ 08:16:52
URL: http://Majijaaa.blogspot.com
Postat av: fanny

Iaf inte Peter :/

2011-06-02 @ 12:38:55
Postat av: Mikkis

Bloggtorka har vi alla ibland, har saknat dina inlägg så de va kul o se en uppdatering;)

2011-06-02 @ 17:58:34
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0