Lugna Lördag

Jaha, tv och det funkar. Allt förutom min lilla dator. Har jag otur eller vad!? Får jag sitta vid Mathias klumpdator :P
Har precis varit ute på lång promenad med Bella. Tänkte släppa lös henne men det var otroligt mycket folk som var ute och gick idag! Hon fick gå i koppel mestadels och det är hon inte van vid..
Vi är hemma och myser idag hon o jag. Mathias har åkt upp till Björksjön för att repa inför kvällen på sågen.




Måste visa skjortan och klänningen som jag fått hem ifrån Nelly.



Antingen blir det den klänningen eller den vita som jag köpte nyss.
Igår klickade jag även hem en kort tröja/jacka ifrån Nelly, en grå!:)

Klädfia tänker väl ni. Men vadå, man får väl passa på ;) Är inga dyra kläder heller. Och jag behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0