Onsdag

Varmt är ordet.
Idag ska packas ner bikini och diverse saker för efter jobbet idag ska jag,sandra o Elly dra till badstranden och förhoppningsvis ta premiärdoppet. Och skruttan ska få känna på för första gången=)


Skulle egentligen varit ledig idag men så snäll som man är så säger jag alltid JA till mer jobb. Dels för pengar men också för att jag egentligen inte har nåt annat för mig. Tiden idag är 08.00-14.30 så man hinner ju ändå med saker efter som idag- dra o bada. Perfekt.

2,5 jobbvecka till sen har min kära sambo semester vilket betyder att han kommer att vara hemma "varje" kväll och natt med oss. Blir så fruktansvärt ensamt när han drar varje kväll till jobbet. När helgerna väl kommer, ja då vill man ju inget hellre än att bara ligga i soffan och se film. 
Vi kan ju aldrig dra på en film mitt i veckan menar jag...
Jag börjar bli lite nojig vad gällande framtiden ja.
Jag väntar på en sak till hösten men om det kommer att bli en positiv grej kan jag inte uttala mig om än men jag vet att om det blir så så kommer jag ha beslutsångest.

>3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0