Är vi lika?

När jag var i Bulgarien 07 så fick jag höra av en kille att jag var lik Tilde fröling och nu på sistonde har jag hört av MÅNGA att jag är sååå lik Charlotte Kalla. haha, jag ser då ingen likhet förutom tänderna kanske :P Både har ganska stora framtänder som syns väldigt när vi ler. Haha. Men kul att man är lik en kändis liksom.


Vilken tråkig morgon att vakna till. Snö och grått. Och jag är ledig. Typiskt.
Mathias och jag funderar på att dra på bio ikväll i Öret och äta lite gott men får väl se, inte så kul att köra i detta väder. Funderade först på om jag skulle köra, dags att ta tag i det. Bokade körlektion i Filipstad i April så nu jävlar! Bara den där förbannade teorin som ska läsas. Har verkligen ingen lust. Sist när jag var så duktig så läste jag bokjäveln 20 gånger, kanske därför jag inte har någon större lust. Man kunde ju köpa teorilektioner + böcker tror jag genom dem. Men känns som jag egentligen inte behöver det eller har tid nu när jag pluggar men aa jag vet inte. Mickan klarade det samtidigt som hon läste på universitetet så jag ska fan också klara det!!!

Nu drar jag ut och joggar med Bella... Ciao


Kommentarer
Postat av: Jennifer

det där klarar du!ikke ge opp nå!

du kommer undra hur du klarade dig utan när du får ditt körkort=)Klem!

2011-03-18 @ 12:59:25
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Mikkis

You can do it!!! Det tvekar jag inte en sekund på!

2011-03-18 @ 18:54:28
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0