Det var tider de





















Blir tårögd när jag tittar gamla kort, speciellt från när jag bodde i Oslo 2007-2009. Dem 2 bästa åren i mitt liv även fast det var en del tråkiga saker som skedde. Men i stort sett så var den tiden helt sjukt rolig!! Man fick jobb i ett annat land och hade ansvar, bodde i egen lägenhet, man festade i princip varje helg och träffade otroligt många härliga människor. Och nu? Ja, nu är det meningen att man ska bli vuxen, Inte sant? Man kan inte hålla på som när man var 18-22 år där. Inte för att det är så j'tte länge sen men det blir ändå stor skillnad. När jag ser och hör Emma nu förtiden med sina kompisar, att dem fnittrar och ska festa osv då blir jag faktiskt avundsjuk! Tiden kommer inte att gå bakåt, bara framåt och man kommer inte tillbaka till det stadiet, iallafall inte på samma sätt. Usch hur jag tänker va.. Men man ska vara glad att man har gjort dessa saker och får minnas och sakna det.

Nu ska jag dra mig inåt och hämta Sandra och goooungen sen bege oss till Jessica på fika :)
Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi vad roligt med gamla bilder!!!! Kul att ses idag! Hoppas på snart igen :D

2011-03-29 @ 17:03:00
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: Jennifer

åhhh de ggr jag var o hälsade på dig i oslo kommer jag aldrig glömma,vi hade så SJUKT kul!och jag förälskade mig i den staden!ja lite sorgligt är det ju att man inte bara kan vrida tillbaks tiden ibland.Men man blir aldrig äldre än man gör sej,glöm aldrig de!pusss

2011-03-29 @ 22:40:46
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åhh de ggr jag hälsade på dig i oslo hade vi ju så sjukt kul!och jag förälskade mig verkligen i den staden!Visst kan man sakna tiderna,man blir ju trots allt inte yngre,och nu är vi ju i ett nytt stadie i livet!,men man blir aldrig äldre än man gör sig,livet behöver inte bli tråkigt!Jag har fortfarande massa saker jag drömmer om att göra,och en partyhelg i oslo får det allt bli nångång i framtiden;)



Puss

2011-03-29 @ 22:46:46
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Jennifer

opps nu fick du två nästan likadana komments!trodde den första försvann!0p klem

2011-03-29 @ 22:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0