Nu är det praktikdags

Ligger med en kopp kaffe och lyssnar lite på musik. Har fastnat för Paula Pausini- its not goodbye
Såå fin låt! På tal om låtar. Hur kunde Hon Sara Varga gå vidare med sin låt? Visst, den är väl frän på sitt vis men tänk då på att dem ska representera sverige i eurovision!! Jag säger bara en sak! NICKE BORG!YEAHH

Och på tal om ännu mer tv så följer jag ju Big brother då och då när jag har tid osv. Och det finns fan bara en enda vettig vinnare där i och det är SIMON. Himla gullig och hans personlighet slår allas där inne! Heja!

Maten igår blev suverän. Har jag till matlåda idag, inatt sover jag hos Sandra för ska upp och börjar 7 imorgon bitti. Så jag slänger ihop en matlåda till imorgon med, det får bli stekt potatis,kassler och ägg.

På torsdag är jag ledig så då funderar vi att åka till mamma som vi inte sett på åratal. Eller ja, jag har inte sett henne på snart 2 månader tror jag.

Igår beställe jag kläder- en jacka/kappa ifrån Hm. Ödet bestämde det. Har kikat på den ett tag, kostade 399 kr, men visste inte om jag skulle ha råd, igår när jag kollade så var det rea. 199 kr:) Hoppas bara jag kan ha den. Svårt med Hm storlekar tycker jag. Ibland är det för stort, ibland för litet. På nelly vet man att man oftast ska ta en större. beställde ett par jeans därifrån också igår.

Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon eftermiddag/kväll igen. Önska mig lycka till nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0