Onsdag och dags för jobb


Dessa 2 blommor pryder numera mitt fönster. Har alltid varit dålig på att ta hand om blommor då det egentligen inte finns något intresse för dem förutom att det ska se bra ut men nu när man bor i hus så försöker jag bli lite mer engagerad.


Tog några kort på Bella igår också. Tänkte att ni kanske ville se hur stor hon har blivit. En riktig klump:)




Nu drar vi ut och hämtar posten Bella och jag. Tror nämligen det ligger ett paket ifrån Nelly där:)
Sen en dusch och laga till fisk till jobbet. Idag jobbar jag mellan 14.30-21.00. Jobbar med Etienne vilket var längesen så det ska bli kul:) FINT väder har vi fått idag med:)

Ha en bra dag allihopa

Kommentarer
Postat av: Frida Eriksson

Helt klart så har du ju förändrats! Du har fått bättre självförtroende och är mer bekväm med dig själv! Vilket är mycket positvit.

Tur är väl det, tänk om man var som man var när man var 13-14! haha.

2011-03-31 @ 10:25:47
URL: http://rydellvagen.blogg.se/
Postat av: Frida Eriksson

Ja det är helt galet.

2011-03-31 @ 14:23:49
URL: http://rydellvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0