Trevlig dag

Måste först säga att dagen har gått väldigt fort. Och den har varit jätte trevlig. Vi tjejer, Jessica,Sandra,Maria,jag och Cissi fikade hos Jessica. Hon köper alltid massa gott =) Kul att se alla bebisar. Inte ofta man är bland så många menar jag.
Stannade kvar hos Sandra en sväng och passade Elly efter fikat då hon skulle ut och köra bil.. När jag kom hem och efter jag ätit så drog vi också ut och körde. Körde dock bara på vägarna här i skogen men det är mest som en mjukstart. Har inte kört på 1 år. Backade upp på gården och körde ut härifrån och då kan jag tala om att mina kompisar som har körkort har fått bett Mathias köra upp deras bilar :P hahahah






Nu ska jag ta en fotbad och fila fötterna och invänta Desperate ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Haha ja det var väl lika bra det iom att jag körde fast sist,fast nu kan ni ju inte ha så mkt snö kvar?:p ha en mysig kväll!miss u!

2011-03-29 @ 20:17:15
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0