Deppig människa just nu

Jag har bara hamnat i en konstig period som är fyllt med osäkerhet samt orolighet för det mesta, en liten deppig period som helt enkelt har fortsatt. Glimten i mina ögon finns inte där, heller inte energin eller motivationen till något. Jag vet inte, jag lever helt enkelt inte just nu.
Ni får stå ut. Kanske blir det bättre framöver eller så får det lov att vara så här ett tag till tills jag mår bättrre.
=/

Mitt sommarschema är ju toppen!!! nee, jag och en till "gammal" vikarie fick typ alla helger medans dem 2 nya knappt fick nån. Hur är det möjligt att ens sätta ihop ett sånt schema. Ska man inte få leva och må gott i sommar nånting??? nånting som är störande är att jag ständigt har kortis helg, att jag tex jobbar fred natt eller går ut sön dag, jag är aldrig ledig en hel helg inte. ahhhhhhhhhh

Hoppas att ni mår bra där ute?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Absolut, du får se mig i klänningen runt midsommar någon gång :)



Med mig är det bra :) Synd det där med sommarschemat.

2011-05-27 @ 11:23:31
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0