Innedag

Missar man nåt program av MP så är det kört sen. Missat 2, fre och igår. Vad det har hänt saker!! Så jkla bra!

Dricker nu en kopp kaffe och inväntar Pernilla, blir skolan hela dagen. Föreläsning samt hjärt och lugnräddning. Intressant. Det borde man gå på en gång om året.
Sist gick jag i Oslo när jag jobbade. Men då var det bara teoretiskt- blir lite saggigt tyvär och så höra det på norska hela tiden gjorde inte saken bättre.
Men helt klart värt det att gå och lyssna och få göra praktiska moment. Fast jag gått ett par gånger så glömmer man.
Nu är iallafall ALLA uppgifter inlämnade- dock fick jag en komplettering på EN..

FAN, det är snö ute. Bella och jag fick en chock när jag släppte ut henne 4 imorse för att kissa- till och med hon undrade nog vad som hänt. Hon älskar ju snö men har nu blivit van vid sol och värme. :)

Nu frukost som består av knäckebröd med ost och skinka,ett ägg,yoghurt och flingor.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0