Måndag

Halvligger med en förbannat jäkla ond mensvärk =/
Man hinner knappt få "ledigt" ifrån det där. När man haft mens så dröjer det kanske en vecka, 1,5 kanske till ägglossning och då har jag ont under ett par dagar-1 vecka, en vecka innan mens har jag sååå ont i tuttarna att jag måste gå med bh hela tiden och sen under mens veckan har man nog problem. Alltså det är nåt med det där hela tiden, inte bara under mens veckan utan innan och efter.


Klaga på Ann-Sofie!!  Bagatellsaker egentligen men fan vad jag stör mig enormt och vad jag svär i detta inlägg märker jag!


Jag ska ta min morgonkopp och sedan promenera/cykla inåt till Sandra och Elly <3
Erik jobbar efterm så då tänkte jag passa på att umgås och hålla sällskap. Blir lite ängslig när jag inte träffat dem på ett par dagar :) SOL är det idag med. Vi har tänkt att sola(packa ner bikini) och träna zumba idag.

Verkar lugnt med jobb. Tror det blir en jobbnatt imorgon bara. Torsdag Örebro hela dagen.  På Fredag ska Mathias och jag bort lite och göra nåt kul ihop. Vi ska nämligen till Loka redan fre efterm. Där blir det middag, ölprovning och trubadur och så övernattning med god frukost=) Såklart så ska jag ha min mens när som helst, passande när man väl ska bort liksom. MEN det ska bli riktigt trevligt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

åhh!ha det så mysigt på loka nu=)

2011-05-09 @ 13:43:59
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: tilda

skaffa en spikmatta o ligg på! jag har också alltid sådär satans ont så att jag knappt kan stå upp... men spikmattan trollar bort allt o man blir avslappnad o go i kroppen istället :) prova!

2011-05-10 @ 19:41:53
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: tilda

skaffa en spikmatta o ligg på! jag har också alltid sådär satans ont så att jag knappt kan stå upp... men spikmattan trollar bort allt o man blir avslappnad o go i kroppen istället :) prova!

2011-05-10 @ 19:43:21
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: tilda

skaffa en spikmatta o ligg på! jag har också alltid sådär satans ont så att jag knappt kan stå upp... men spikmattan trollar bort allt o man blir avslappnad o go i kroppen istället :) prova!

2011-05-10 @ 19:44:55
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0