Min Valborg

Kvällen igår var jätte trevlig. Att dem som är 20 år kan ha så jäkla roligt. Eller har jag blivit tråkig?

Vi började med att spela kubb(vi tjejer vann, jag,sandra o mamma), sedan grillade vi och åt inne(svinkallt ute), sen satt vi bara och pratade och lyssnade på musik hela kvällen men ändå blev kl bort mot 4 när vi la oss. Jag och mamma låg och pratade läääänge.
Nu ska vi äta frukost sen ska väl dem åka hemåt. I efterm ska jag klippas och färgas ;) SKÖNT
Jag och Mathias firar 3 år förlovade idag, det ska firas med tacos och film, hihiih räcker gott och väl. Vi behöver ingen tjusig restaurang för att fira något sånt. Vi är inte ett dugg kräsna och dessutom älskar vi tacos.





Få bilder, jag vet. Men kameran glöms liksom bort.=/
Ska försöka ta kort på min frisyr och färg imorgon.

Haft en trevlig Valborg?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad trevligt med kubb och roligt att ni tjejer vann ;D

2011-05-01 @ 13:10:28
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ja du har blivit tråkig!HAHA skojja bara=P

Vill träffa mor din snart-har ju saknat henne!

Ha en mysig kväll ikväll<3

2011-05-01 @ 14:31:45
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jaa du har också hittat dig en pärla=)det förtjänar vi efter allt strul=))



Ja men vi kan väl göra en roadtrip i sommar o hälsa på henne=)PUSS KRAM

2011-05-02 @ 09:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0