Onsdag

Tröttare än någonsin känns det som. Kl är halv 8 på morgonen. Jag ska bege mig till Sandra om en liten stund där jag ska vara barnvakt medans hon är ner till vårdcentralen.
Sen tänkte jag passa på att handla till min fiskgryta som jag ska göra idag.

Fick en komplettering på en av dem sisa uppgifterna också som jag lär göra. träligt det är när man tror man är klar sen måste man omformulera sig eller rent utav skriva om!!

Dagen igår var rätt så intressant. 3 föreläsare kom till skolan. En kille ifrån ett behandlingshem, kvinnojouren och en biståndshandläggare. Dagen vart lång, på lunchen drog jag, pernilla, jennifer, sandra och Patricia till hamburgerstället och köpte oss flötmat:) Kändes bra då men ångest efteråt.
Körde därför zumba när jag kom hem:)

Beställde en klänning till Jessicas ELLAS dop på Lördag, tror den kommer idag och hoppas den sitter BRA!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0