11 veckor kvar

Hej på er.
Grått och trist väder... o när jag äntligen kan få sova ut så säger det tjing kl 8 redan! inte klokt.
Nu jobbar jag inatt sen är jag lite ledig i veckan(om det inte rings ut)....


Imorgon går jag in i v 29. Snart står jag på 30 vilket innebär 10 veckor kvar.
Tycker väl inte att magen växt något mer men HON börjar kännas mer. Alltså nu menar jag att det blir tydligare i magen, kraftigare rörelser, dock fortfarande mest på kvällarna. O när pappa Mathias lägger handen på magen så blir hon oftast lugn.







Promenaderna tar hårt som fan- det är en knivsmärta som strålar ut mot sidorna. Så här vill jag inte ha det resten av tiden! Jag älskar att gå- att vara aktiv. RINGA BM Ohh ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0