Bm besök

Snabbt dem här besöken hos Bm går. 20 min tror jag att jag var där inne idag. Allt såg/hördes bra ut. Förra gången låg jag lite under medelvärdet på kurvan men det hade jag tagit igen nu=)
Nästa gång är om 3 veckor och gången efter den blir det varannan vecka. Tiden går ju så fort.
Frågade henne om det kan vara foglossning jag fått men det trodde hon inte då jag har ont så pass högt upp. Hon gissade på antingen ligamenten eller att bebis ligger och trycker på. Jag vet inte! Jag vet bara att jag har ont så fort jag ska ut och gå- vissa gånger värre än andra och ibland kan det helt släppa också.

Igår blev jag så rädd. Hade sammandragningar(dock inga onda) i ca 3 timmar som kom allt mellan var 4e minut till var 10 minut och höll i ca 10-20 sek bara. Men att ha dem i så pass många timmar alltså. Jag var nära på att ringa in. Men det släppte till slut. Dem är så obehagliga, man känner dem så väl- magen blir såå hård som en fotboll.

Efter besöket där drog jag till kommun för att fixa med mitt inkomstpapper som ska in till Fk, så hon skulle väl fylla i och skicka tillbaka det till mig. Har även hunnit och handlat.
Ska ta en liten promenad med Bella sen sova en stund tror jag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0