Turer klara

Har suttit några dagar nu och tyckt det var längesen jag jobbade och undrade om det blir några turer för mig i Dec månad(för det brukar det ju bli), alltid lika nervös varje månad att få ihop ett antal så man får in pengar.
Idag ringde dem och gav mig 9 turer sammanlagt!=) thats good.
Lite nätter,några kvällar,några heldagar osv.. o sen tackade jag ja till juldagen. Julafton vill jag jätte gärna vara hemma men juldagen kvittar egentligen- ska heller inte ut på dansen i år och jag vet inte om min kära sambo ville det, han säger han ska hålla sig nykter ifall det sätter igång för mig, men ska väl mycket till om det gör det då redan.

Iallafall så känns det gött att ha fått dem turerna, får se hur länge jag orkar jobba ens. Vill jobba i Januari också men jag vet också att det kan vara värt det att få den vilan innan allt sätter igång.

Väntar ivrigt på arbetsgivarintyget från 2010.... Först sa fk att jag skulle skicka in från 2011 men när jag talade om att jag pluggat hela 2011(o jobbat) så ville dem ha från 2010 också. Papper papper.

Till nåt helt annat. Tänk vad vädret kan vända så snabbt- igår småkallt,skönt och friskt med sol och idag ruggigt igen. Bella och jag har hunnit med en 30 min promenad i skogen.
Kaffe och så plugga all day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0